Verkkokaupamme 4 yleisintä harhaluuloa | Cronvall Oy

11 tammikuuta 2021
Cronvallin verkkokauppa yrityksille
Jussi Masalin
Kirjoittaja
Jussi Masalin
Aihe
Tuotteet

Cronvall on rakennusalan terästuotteiden verkkokauppa yrityksille. Alamme verkkokaupat eivät ole vielä yleisiä, joten verkossa ostaminen herättää ymmärrettävästi hämmennystä ja kysymyksiä. Rakennusalalla tutut toimintatavat eroavat nykypäivän verkkokaupoista, ja siksi haluamme valaista tarkemmin, mitä ostaminen Cronvallilta tarkoittaa.

Tässä Blogissa kumoamme neljä yleisintä harhaluuloa Cronvallin verkkokaupasta. Ostaminen meiltä on yksinkertaisempaa kuin uskotkaan!

 

1. Minun pitää avata ensin tili 

Yrityksille suunnatuissa verkkokaupoissa ostajat ovat tottuneet siihen, että ensin avataan tili ja vasta sitten tehdään ostoksia. Meillä et tarvitse tiliä etkä asiakasnumeroa, vaan ainut tarvitsemasi tunnus on yrityksesi y-tunnus. Näin toimiessamme säästämme sekä ostajan että myyjän aikaa, mutta kaupankäynti on yhä turvallista.

Verkko-oston yhteydessä tarkistamme ostajayrityksen aitouden ja luottotiedot. Mikäli luottotiedon eivät ole kunnossa, pyydämme siinä tapauksessa yritystä maksamaan laskun etukäteen, joko verkkopankkimaksulla tai firman luottokortilla.

 

2. Tilataan verkosta, mutta lopullinen hinta pallotellaan erikseen sopivaksi

Verkkokaupassa voit unohtaa työlään tarjousruljanssin, koska Cronvallin tuotteilla on avoimet ja reilut hinnat. Näet hinnan jokaiselle tuotteelle tuotetiedoissa ja lopuksi vielä ostoskorissa.

Ostoskori kertoo myös tilauksesi rahdin hinnan. Tuotteen hinta ostoskorissa muuttuu valitun määrän mukaan. Yleisesti ottaen, mitä isomman erän tilaat sen halvempi yksikköhinta tuotteilla on. Ostoskori on siis tarjouksemme. Kun kaikki hinnat ovat esillä ja ne ovat Alv 0% hintoja. Ostaminen on yksinkertaista ja selkeää sekä kaupanteko avointa. Ei muuta kuin tuotteet ostoskoriin ja tilaus vetämään!

 

3. En voi ostaa verkkokaupasta, koska minun pitää saada lasku

 

Jos haluat maksaa laskulla, homma on täysin ok. Lasku onkin yleisin maksutapa verkkokaupassamme, joten tämän huolen voit heittää romukoppaan. Laskut teemme ensisijaisesti verkkolaskuna, mutta mikäli tämä ei ole kohdallasi mahdollista, tarjoamme myös muita eri laskuvaihtoehtoja, kuten pdf-lasku sähköpostiin ja perinteinen paperilasku. 

OVT-tunnusta ei tarvitse syöttää, koska saamme sen automaattisesti Tieke-palvelusta. Laskuostoksen yhteydessä tarkistamme ostajan luottotiedot. Laskun lisäksi Cronvallin verkkokaupassa voit maksaa luottokortilla ja verkkopankkimaksulla. Tämä maksutapa on toteutettu Paytrail-palveluna, joka kattaa kaikki pankit ja luottokortit sekä MobilePay ja PayPal maksutavat. Osamaksua emme tarjoa verkkokaupassamme.

 

4. Verkkokaupalla ei ole asiakaspalvelua

 

Olemme tuoneet selkeästi esille verkkokaupassamme tuote- sekä hintatiedot, jotta verkkokaupastamme olisi mahdollisimman helppo ostaa. Olemme keränneet usein kysyttyjä kysymyksiä myös yhteen, jotta löytäisit omaasi mahdollisesti vastauksen suoraan sivuiltamme. Mikäli tarvitset kuitenkin tietoa, jota ei verkkosivuiltamme löydy, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Sähköposti on paras kanava yhteydenpitoon, sillä s-posti jää molemmille osapuolille talteen. Vastaamme sähköposteihin mahdollisimman nopeasti. Kiireellisissä aiheissa voit toki olla meihin yhteydessä myös puhelimitse. WhatsApp on myös yksi osa asiakaspalveluamme ja voit ottaa meihin yhteyttä sitä kautta. Löydät WhatsApp-ikonin kotisivujemme alalaidasta yhteystiedot-kohdasta.

 

Cronvall Oy on rakentamisen terästuotteiden verkkokauppa yrityksille. Kokeile verkkokauppaamme ja ylläty sen helppoudesta. Voit katso tarvitsemiesi tuotteiden hinnat kätevästi suoraan verkkokaupastamme – kerromme ne avoimesti. Kaikki tuotteemme ovat yrityksille suunnattuja, joten hinnat ovat aina alv 0%. Mukavia ostoshetkiä kaupassamme!

 

Tutustu verkkokauppaan

Katso kaikki artikkelit